piątek, 12 września 2014

Prolog


 Nazywam się Casydy Wild i mieszkam w Malibu w Kalifornii.Mam 16 lat.Mam 170cm wzrostu.Jestem brunetką o długich włosach.Mieszkam w Malibu z mamą i dwujką braci Tomem i Chrisem.Tom ma 12 lat ,a Chris 14.Jestem szczęśliwą nastolatką bo chodze do najleprzej szkoły w Malibu ,ale jednak rodzice mają ze mną trochę kłopotu. Gdyż często kłucę się z nauczycielami na temat edukacji. Ponieważ lubię mieć rację. Pewnego dnia rodzice pojechali do Los Angeles na premierę filmu w którym grali. Wyjechali około godziny 5:00 po południu zostawiając nas z babcią. Lecz los tak chciał ,że w samolocie zabrakło paliwa i samolot się rozbił. Moi rodzice nie przerzyli tego i zgineli. W sądzie rostrzygnął się spór kto ma przejać opiekę nademną i moją dwujką braci. Babcia z dziadkiem starali się o opiekę nad nami. Lecz sąd wolał przyznać opiekę naszej cioci która mieszkała na wsi niedaleko nowojorskiego miasta Buffalo. Pomyślałam ,że już gorzej być niemorze ,ale dopiero po kilku minutach przypomniałam sobie ,że będę musiała porzucić przyjaciół i moją ukochaną szkołę. Mimo protestów musiałam uledz gdyż taka była decyzja sondu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz